Aşıdan sonra kol ağrısı normal mi?

Koronavirüs aşı sırası gelen ya da aşısını yeni yaptıran vatandaşlar tarafından en çok merak edilen konulardan biri de aşıdan sonra kol ağrısı olup olmayacağı. Koronavirüs aşılarının belli başlı yan etkilerinin olacağı uzmanlar tarafından açıklanmıştı. "Aşıdan sonra kol ağrısı normal mi?" sorusu araştırılıyor. Uzmanlar aşıların yan etkilerini açıkladı. Biontech aşısından sonra kol ağrısı ne zaman geçer, ağrı kesici içilir mi?

Aşıdan sonra kol ağrısı normal mi?
Aşıdan sonra kol ağrısı normal mi?
Bu içerik 41 kez okundu.

Covid-19 salgınıyla mücadelede 2021 yılının ilk aylarından itibaren dünya genelinde aşı çalışmaları yürütülüyor. Türkiye'de uzun süredir devam eden aşılama çalışmalarında aşı sistemine tanımlanan grupların yaşı 18'e kadar düştü. Aşısını olan vatandaşların aşıdan sonra kol ağrısı hissetmesi gündeme gelmişti. Aşıdan sonra kol ağrısı yaşanmasının normal olup olmadığı merak ediliyor.

AŞIDAN SONRA KOL AĞRISI NORMAL Mİ?

Koronavirüs aşılarının bazı yan etkilerinin olduğu daha önce uzmanlar tarafından açıklanmıştı. Aşı yapılan bölgede gözlemlenen şişkinlik, kızarıklık ve ağrı uzmanlar tarafından normal kabul ediliyor.

AŞIDAN SONRA KOL AĞRISI NE ZAMAN GEÇER?

Genel olarak aşının olunduğu gece ya da ertesi gün başlayan kol ağrısının 24 saat içinde geçtiği söyleniyor. Aşıdan sonra kol ağrısının aşıdan bir gün sonra geçmesi beklense de koroavirüs aşısının yan etkileri kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Anormal bir durumla karşılaşıldığında sağlık kuruluşlarından yardım alabilirsiniz.

AŞIDAN SONRA AĞRI KESİCİ İÇİLİR Mİ?

Koronavirüs aşısının yan etkilerine karşı Parasetamol içeren ağrı kesiciler kullanılabiliyor.

Aşıdan sonra kol ağrısı olur mu normal mi? Biontech aşıdan sonra ağrı kesici içilir mi? | Gündem Haberleri
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Foxngame PUBG E-Pin Satış Hizmeti
Foxngame PUBG E-Pin Satış Hizmeti